onsdag 15 augusti 2007

Hej!
Ja, då tänkte jag starta en blogg här! Har inte kommit på ännu hur allt fungrar här...men får väl kika runt lite så kanske jag kommer på det:)
Har nu snart haft klar min semester för denna gång...börjar jobba på Måndag som kommer & det känns ju inte så väldans skoj! Sommaren har ju inte varit den bästa...tycker det har regnat för det mesta så någon solbränna har man inte fått :(

Men lite badande blev det iaf...Vi var till en camping där vi hyrde en stuga...och Jacob bara älskade att bada :)

Har även en blogg på blogtown...men tror att jag tar bort den...
Har nu lyckats få in besöksräknare & lite länkar så det verkar inte vara så svårt det här!
Men nu ska jag iaf ta och fixa mig något att äta...så vi ses på ett tag!

//Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kilar in på din blogg,, j e ju oxå ny här,,
Häls agärna tillbax!

MalinM/M-bebbar

Lallis sa...

Hejsan!
Vad kul att se dig:)
Tror att du kan få bort ramen genom att skriva border="0".
Kram Lallis

Lallis sa...

Och visst är det ok att du länkar!