lördag 25 augusti 2007

Lördag och är fortfarande jätte trött...Vad ska jag göra för att bli pigg? Igår var det Fredag och ni kan tro att jag var lycklig då klockan slog 16.00...Äntligen var arbetsveckan slut och jag är ledig helgen och jag som tänkte att på Lördag ska jag sova länge..."skrattretande"...vem vaknar strax före 07.00??jo..min son som säger : -Mamma,det är morgon nu, stig upp! PåTorsdagskväll spelade jag lite poker och jag vann lite iallafall...

Idag har jag bara varit hemma..tagit det lungt! Enda gången ut genom dörren var då jag var och handlade. Spelade poker på morgonen...och en pytteliten vinst fick jag..men det är ju bättre än ingenting!

Blev lite poker på kvälls-sidan åxå...och lite bättre utdelning blev det då...är så nöjd!

Nu är klockan strax efter 22.00 och nu ska jag lägga mig framför tv:n och blippa lite...Ha det gott alla! Ses snart igen!!

Inga kommentarer: