måndag 20 augusti 2007

Måndagsmorgon kl. 05.30...ja, då steg jag upp..dags att börja arbeta efter 4 veckors semester! Kan säga att inte var jag pigg...hade så gärna velat krypa ner under täcket igen...men det var bara att göra sig i ordning! Kan berätta att det gick hur bra som helst på jobbet:) Efter jobbet så hämtade jag Jacob från dagis och vi for hem där vi fixade mat och sen ritade vi lite...Ja, Jacob han klippte mest..en massa pappersbitar överallt :)) Jag satt mig senare vid datorn..där jag håller på att göra en hemsida till Johan,han ville ha någonstans att lägga upp lite av de foton han har, så jag pysslade lite med det och sen var det lite pokerspel...kändes inte skoj att spela idag, kanske för att jag var alldeles för trött...men fick lite § iallafall..

Så nu är klockan 22.00 och tänka sig...Jag ska gå och sova nu!! :))
Ha det bra!
Kram Carina

Inga kommentarer: