lördag 15 december 2007

Ja, då var det Lördag...och vaknade som vanligt vid 07.00...och på med kaffe och en stund vid datorn...Jacob vaknar en halvtimme efter mig...Han satt sig vid tv:n och tittade barntv. Vad har nu hänt sen sist...Ja, jag har ju varit hemma med Jacob för att han varit sjuk...nu är han pigg som bara den...lite snorig & hosta är det han har..men det märks inte på han...som han hoppar och studsar omkring!
Tråkigt att han inte kunde vara med på Lucia på dagis...men han hade det skojigt och mysigt här hemma,tyckte han! Han sprang runt med sin tomte-dräkt och så bakade han pepparkakor som han tyckte var så skoj.




Igår Fredag så hade jag tvättstugan hela dagen...så tråkigt så...men nu har jag fått allt tvättat..så det känns skönt!
Kan berätta att jag ska få glasögon..."funderar" har jag talat om det tidigare??? men iallafall så har jag nu hemma en massa bågar som jag provar och åter provar..tycker att jag inte passar i nåt...men måste ju välja snart...för jag måste ha dom både då jag läser & kör bil..ja, så gott som jämt!!

Sen mitt pokerspelande...det går som vanligt...inget vidare...lite småvinster...här är några sen sist:


och dagens:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in och önskar en fröjdefull jul!

Lallis sa...

God Jul, goa du!
Hoppas att din/er julhelg blir fin och harmonisk och full av gemenskap och glada stunder.
Kram Lallis

Anonym sa...

Gott Nytt År kramizar