onsdag 9 april 2008

Inte mycket gjort....

Idag är det Onsdag och jag har varit ledig från jobbet...Skööönt, som bara den! Har inte gjort något vettigt alls! Jacob är hos sin pappa denna vecka så jag är ensam hemma..Hooooooohoooooo! det är alldeles tyst här..har bara legat och vilat,tittat tv och spelat lite poker...har fått några småvinster,så jag är nöjd!Här är några av dom :))




Har också försökt mig på att göra mig en hemsida, men som inte går så bra...Kanske någon är händig och vill och orkar fixa en till mig...sidan jag börjat med har jag på geocities..så hör gärna av er..Ni kanske har någon annan sida som är bra att bygga på och som inte kostar + att det ska vara lätt:))
Hörde en låt i bilen då jag var på väg hem från jobbet igår...blev så förtjust iden ...så jag måste bara lägga upp den här.

Ha det gott!
//Kram & godnatt

Inga kommentarer: