torsdag 3 april 2008

Sjukskriven

Har nu en längre tid varit väldigt trött & har/haft en värk som inte vill ge med sig...Har tagit prover som inte visade något..som kändes skönt men ändå jobbigt..för visst hade det varit bra om något visade varför jag har så ont. Gick hem tidigare från jobbet förra Torsdagen eftersom jag nu kände att nu orkar jag inte längre...så jag var hemma Fre & Lördag..provade att gå ut och jobba på Söndagen..men det skulle jag inte ha gjort..mådde inte alls bra! Men jag jobbade hela mitt skift...men stannade hemma Måndagen då jag hade telefonkotakt med min läkare och han tyckte jag skulle stanna hemma veckan ut...vila & ta det lungt. På Tisdagen hade jag tid hos Tandläkaren då dom skulle rotfylla en tand..vilket dom inte gjorde...eftersom jag har haft ont ett tag där...Dom kollade tanden igen..då dom upptäckte att jag hade en inflammation i rottoppen..vilket inte såg bra ut..så dom tyckte det bästa var att dra ut tanden..och det gjorde dom. Jag fick utskrivet penecillin som jag ska äta i 12 dar...Dom berättade även att denna inflammation som jag nu har haft ett tag kan ha påverkat den otroliga trötthet och värk jag har..så jag hoppas nu innerligt att allt blir bra..Tänk att få må gott, det var längesedan jag gjorde det.


Kram till er alla/ Carina

Inga kommentarer: