söndag 25 maj 2008

Hej på er alla!
Ville bara säga att jag fortfarande finns här men som vanligt väldigt osynlig...
Jobbar mycket och datatiden är knapp...Har nu en tid haft ont igen..min värk kommer och går...
Har inte ätit medicin på länge men nu blev det dags för det igen :(
Men tur att medicinen finns...den hjälper och det känns gott!
Kan nu berätta att "sommaren" är pågång här hos mig...Visst, det finns fortfarande snö kvar...men inte så länge till :) Den måste ju försvinna rätt snabbt, för från midsommar har jag semester och då vill jag ju gärna inte åka skidor :)

Ha en riktigt bra "Morsdag"
//Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar förbi och önskar dig en trevlig helg!
Hoppas din värk ger med sig,, inget kul!
Kramar Tigermorsan

Anonym sa...

hej syrran!
jag har stoppat in lite foton på mitt space, syns sen!!