söndag 11 maj 2008

Söndag!

Sitter här och har tråkigt :( Vet inte vad jag ska hitta på att göra...självklart finns det massor som behövs göras...men har ingen större lust med nåt just nu! Tänk att vissa dagar är så trista...och andra så bra..konstigt att det ska gå upp & ner...om det ändå kunde vara roligt jämt! Inatt har jag haft jätte värk...och det vet jag nu varför...kan ni tänka er...det kom snö inatt..men har som tur var försvunnit. Så här såg det iallafall ut igår hos mig...

Så nu är det inte så mycket snö kvar :) Kan berätta att vi premiärgrillade igår...det blev fläskfilé,potatisklyftor & en massa grillade grönsaker(gud så gott)...smakade hur bra som helst...och då med några öl till :)det enda som saknades var en mysig vän att äta ihop med ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

smarrigt syrran!! hoppas jag blir bjuden på grillat nu när vi kommer upp!!kan du skicka en bild på johannas kille så jag får se hur han ser ut??

Lallis sa...

Det där seer smaskens ut:)
Ja... det där med att ha en kär vän ja. Har samma "problem" jag med sådana. *s*
Rättare sagt så är det väldans glest med just det och det saknar man ju såklart till och från.
Ha en fin h elg vännen.
Kram Lallis