fredag 20 juni 2008

Äntligen Semester!!

Wow! äntligen semester..gick sista arbetsdagen igår..och det känns helt underbart. Nu har jag fyra lediga veckor :) Har haft min syster m. familj på besök här...vi har bla. varit på Barnensdag(14/6)..där barnen hade skoj!


Jag och min syster var kvällen innan ut på en pub här på stan...skojigt som bara den :) Nu har dom farit hem och det känns tråkigt..hade velat följa med...men jobbade tråkigt nog nu när dom for...Men visst! man kan ju åka nu när man har semester...om man hade pengar :(( Fattig som bara den!! "snyft" Skulle så gärna vilja fara ner dit..och inte bara till henne...utan ja, jag ska erkänna...till den jag fortfarande håller kär..kan inte låta bli att tänka på honom...fasen vilken underbar kille..Du är saknad!!! Någon som vill skänka en slant så jag kan resa ner?? hihi!!! Ja, på något sätt ska det ordnas!! Jag VILL!!!
Ja, så nu sitter man här...i sin ensamhet..mitt emot denna dator...och det är Midsommar..Känns inte skoj!! Tror inte ni vill byta, eller??
Vill avsluta detta med att säga till er alla:
-Ha en riktigt fin & Glad Midsommar...och..Var rädd om varandra!
Sköt om er!
/Kramar i massor från Carina

3 kommentarer:

Lallis sa...

Hej söta du och TACK för dina fina ord inne hos mig.
Ja.. min midsommar var allt lite lik din faktiskt.
Men man överlever ju det med. *ler*
Även om det är trist som attans.
Nackdelen med att vara singel eller dubbel eller vad man nu är.
Ensamstående i alla fall;)

En stor kram från mig till dig, Carina.
/Lallis

Anonym sa...

hej hoppas du har det bra kul att se bilderna på barna!!!
nå få se om du kommer ner i sommar, hoppas det!!!kram syrran

ankiann sa...

Hoppas att du får en skön semester. Jag har några veckor kvar innan det är dags för mig att vara ledig, längtar....