torsdag 17 juli 2008

Upp vid 8-tiden..lite poker-spelande..som inte alls är skoj :( Sen var det duschen och göra sig iordning för att fara ut och handla...Körde dottern till frissan och jag for och handlade...hade en lååååång handlings-lista...men tråkigt nog fanns inte allt jag skulle ha...så resten får jag ta i morgon. Var även och fyllde på med lite öl,cider,vit & rött vin...Brukar ju inte köpa vin så speciellt ofta, men blev så sugen..skulle sitta gott att få äta lite kex & ost..gärna tillsammans med någon man tycker om :) Just nu känns det hopplöst!! Men hoppas det blir snart..och gärna så fort det går :) Känner mig väldigt nere just nu..och det har sina orsaker..men vill inte ta upp det här...men hoppas det löser sig snart!


//Kram Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina! Ja det är inget skoj att känna sig nere jag tror att vi allihopa kan göra det tillmanns i bland av olika orsaker.

Ja vin är gott till mat och i bland som sällskaps dryck men någon god vän. Hoppas du känner dig mer uppåt snart det kommer och går det där.

Jag vet jag kan också känna mig nere av vissa orsaker. Ha det gott trots allt och sköt om dig. Mvh Marie

Anonym sa...

syrran, här är en liten hälsning till dig,kramizar till dig från oss härnere i söder hälsn lillesyrran m fam