måndag 10 november 2008

Allt får man höra :))

Vaknade av att klockan ringde kl. 06.00...in i duschen, på med kaffet...fixar sig i ordning och är hos tandläkaren 07.10...Ringde akut i Fredags eftersom en gammal lagning lossnade och fick tid först idag...Ok! vad händer..Japp, dom tycker det bästa är att dra ut den...eftersom dom inte kunde säga hur länge den skulle hålla...Så det vart bedövning och utdragning och har varit bedövad i flera timmar efteråt...
När klockan var strax före 15.00 så for jag iväg och handlade lite...i samma veva så hämtade jag Jacob från skolan...Nu var dom ute då jag hämtade han och såg nu att de flesta av barnen hade tjocka täckbyxor+jackor...Tyckte Jacob såg lite tunnt klädd, men han har bra kläder,både vind & vattenavisande byxa & jacka och som han kan ha fleece-kläder under...Så jag tänkte så att han kan ju ta på sig sin vinteroverall i morgon..Så när vi kom hem så sa jag till han:
-I morgon kan du ta på dig din overall
och gissa vad han säger???
-Overall!!! det är ju för nördar :)))
Gissa om jag blev paff, var får dom allt ifrån??

Mys & Må Gott

Inga kommentarer: