söndag 26 juli 2009

Sommar,sol & semester :) Ja, nu har jag snart avverkat min första semestervecka...solen har väl inte visat så väldans mycket..men hoppas den kommer snart! Har iallafall semester och det äe skönt..fast jag nu har ont i min käke igen..var till läkaren i Torsdags och dom skrev ut en medicin som jag inte kommer att ta mer..blev alldeles dåsig,kändes som om jag hade druckit en massa alcohol..så NEJ...den gjorde mig bara mer dålig...tar nu bara alvedon...och får prata med läkaren i veckan. Blir så less på att alltid vara sjuk..aldrig få må riktigt gott!
Men jag har ju Henrik min vän sedan i Feruari...Vi har så skoj ihop! Vi har gjort några utflykter...ja, promenader i skog m.m. Vi var bl.a till Muddus i Midsommar...helt fantastiskt fint..gör gärna om den resan igen.




Ha det gott!
/Kram

1 kommentar:

ankiann sa...

Kul att se att du gjort ett inlägg igen! Hoppas att allt ät bra med dig nu.