lördag 18 augusti 2007

Då var det Lördag igen...och kan ni tänka jag vaknade redan vid 08.30 :))
och det första som jag gjorde då jag steg upp ur sängen var att slå på datorn..och sen var det på med kaffe..lite pokerspel och surfande runt!
Men det var tråkigt så vad kan man då göra?
Haha! fram med skurmoppen...och så var det dansande lägenheten runt :))

Lite senare vid 14-tiden så for jag till Johan och tog några koppar kaffe..
Johan har ju Max denna vecka så han fikade han åxå...och han hade så mycket att visa mig..jag skulle titta då han bl.a spelade på datorn och ritade! En charmig kille som bara den :) som sin far :)

Nu är kl. 16.00 och jag sitter här..Johanna min dotter ringde just..hon har varit på Ikea och var på väg hem. Hon undrade om det var åskväder hemma...för där dom var nu så blixtrade det som bara den...Hon ville bara kolla eftersom jag är livrädd för åskan och berättade att hon snart är hemma!!

Jaha,nu har klockan blivit 18.30 och jag har precis spelat klart en turnering...kom in på finalbordet och blev )9:a...Skoj! nu fick jag in lite på kontot igen :))


Nu är klockan 20.30 och min dotter har kommit hem :)) Hon var så gullig så..Hon hade köpt mig en massa värmeljus till mig...sådana där doftljus :)) Jag blev så glad...jag som älskar dessa doftisar... Så mysigt så!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst,, man kommer knappt ur sängen föräns man måste kolla av datorn,, som med mobilen, fast den kan jag ej missa nu med dom signaler som är inlagda vid sms o ring,, blir rädd varje gång den tjuter,, *Ss

Va ju kul de här me blogg, att man ej vaknat ur dvalan o testat tidigare,, men man e som man e..