fredag 17 augusti 2007

Ja, då var det Fredag och jag sov ännu en dag väldigt länge...
hur ska detta gå...Börjar ju jobba på Måndag och då ska jag upp redan 05.30...
vet som att jag kommer att vara supertrött & att dagen kommer att gå jätte sakta!
Men får väl kämpa på...det är det enda som hjälper!
Idag då..något annorlunda jag gjort? Nej!! inte det..Har suttit vid datorn...gjort lite grafik till en mamma som har en sida till sina barn på Babyfriend..blev faktiskt väldigt nöjd och det blev hon med :))
Sen har jag ju varit och storhandlat..för det är ju lönedag idag :)) Så det blev att lägga ut 2.500:- på mat...ja, sen var jag och köpte lite öl,cider och kan ni tänka er jag köpte mig en tetra rödvin...Rödvin som jag igentligen inte tycker om, men smakade det i somras och då kändes det faktiskt väldigt gott!!



Vad har jag gjort mer då? Ja, inte mycket:((
Har spelat lite poker och det gick inte så bra..har spelat 2 turneringar och vann bara §7 på en av dom! Vill ju ha mer!!!!
Sen har Johan ringt idag :)) Blev jätte glad för det var ju ett par dagar sedan jag pratade med han. Han frågade om jag hade lust att komma förbi han i morgon på en kopp kaffe. Så vi får väl se hur jag gör :))

//Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler,, jag fick oxå testa,, ska ta bort min koment test,, får berätta för kollegan sen på måndag hon kan kluttra hos mig.. Ler