söndag 2 september 2007

Ja, då var det Söndag...och i morgon är det jobb igen! Trist att helgerna går så snabbt :( Jobbade i går Lördag från 10.00-18.00 och Johan & Max kom och hälsade på mig på jobbet! Dom hade tur då dom kom, för jag hade precis gått på lunch! Så jag blev jätte glad då dom knackade på till vårt lunchrum :) Vi satt och pratade och självklart så blev det lite fika åxå. Något som var skoj, det var då en av personalen kom och frågade om det var min grabb, hon har haft friår så hon hade inte sett min grabb på ett bra tag och trodde det var han :)) Jag svarade Nej!...och då sa hon: -Men det är din kille va?? och även där blev svaret nej...när vi sen gick upp från lunchrummet så säger Johan: -Varför sa du nej då hon frågade om det var min kille...och jag sa: -Skulle jag ha sagt ja?? klart du skulle ha gjort det, säger han då!Då dom for iväg så blev det kramar,sådana där härliga som man blir så glad av :))
Sen när jag kom hem så kom min son och hans pappa förbi en stund...jag passade på att ta ett foto på Jacob, för han hade ju fixat sitt hår :)) Han sa: -Mamma! visst är jag cool??


Vad har jag gjort idag då? ....inte mycket, bara tagit det lungt..försökt ta mig in på internet flera ggr och det bara strular..så nu har jag ringt och ändrat bredbandsleverantör...så inom 1 vecka ska allt vara klart..gissa om jag längtar!!
Johan har ringt idag och pratat en stund...han är så mysig...och skojig...Vi skrattade gott i telefonen..nästan så att man fick ont i magen :))

Ha nu det jätte bra och hoppas ni alla har haft en fin helg!

/Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Good blog, like kirai's one!