tisdag 4 september 2007

Nu har det gått någon dag sedan jag skrev här...Kan berätta att jag fortfarande har strul med mitt internet men inom någon dag ska det vara fixat, gissa om jag längtar :) Har jobbat som vanligt och trivs som bara den..med jobb & arbetskamrater..ja, så har vi ju Johan åxå...han träffar jag ju varje dag och det kramas som vanligt...och det är så mysigt! Idag gav han mig 2 st. ljuslyktor, jätte fina..han är så go denna kille! Han har börjat sms:a mig så gott som varje dag..alltid något gulligt..som ex.Hej hjärtat och kram & puss..

Kan berätta att nu börjar det bli kallt här hos oss..i morse så var det -3 grader...brr! inte skojigt vill jag lova, snart har vi snö här!! Kan berätta en hemlis...Det kom faktiskt snö i Söndags...inte roligt, tur så stannade det inte kvar!

Ha det gott//Carina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mys me romance at work,, good luck

Anonym sa...

Man kämpar på,, så e de ju,, sedan e jag en person som trivs att jag-kan-klara-mig-själv,, Gillar att lära mig och att känna jag åstakommit något.
Lycka till me trixandet me nätet!!
Klart j kikar förbi!

Lallis sa...

Härligt. Det förtjänar du verkligen :)
Jag såg först idag att du hade mailat mig. Jag är så dålig på att kolla just den mailen, men vill du maila så använd gärna: laila@knasgrafik.se
Adressen till EFIT-sidan är:http://fototimmen.org/

Klart att du får vara med i Klubb Nostalgi!
Kram Lallis