lördag 8 september 2007

Ja, då var det Lördag igen...och ledig från jobbet, skööönt! Idag har jag lovat Jacob att vi ska baka något,så det är bara att sätta igång..som jag känner just nu så blir det något enkelt!
Wow! Nu har jag installerat mitt nya bredband -->alldeles själv :))men har inte fått igång min nya mail, den blir klar någongång nästa vecka. Men är så glad för att mitt internet funkar nu!! Gissa om det går fort nu...det är bara att klicka på :))
Har spelat lite poker igårkväll och det var skoj, men inga stora vinster nu heller..


Ja, då var det gjort...Har bakat med Jacob...det blev som jag sa: något lätt! Kärleksmums
På kvällen satt jag och surfade runt lite, det är ju så skoj nu när jag har ett fungerande internet :) Ett par glas vin gjorde det ännu roligare :))

Ha det gott//Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Klartman klarar allt!! *hehe
Japp, jag hälsar M-bebbar!
Kram