söndag 9 september 2007

Vaknade av att Jacob väckte med att sitta och leka med en massa prylar i min säng...och det jobbigaste var att han inte kunde sitta still, det var en massa hoppande och oftast så var det jag som fick en arm,ben eller annat på mig! Han har nu varit hos mig 1 vecka..och det har varit en väldigt jobbig vecka...Tror han har kommit i någon slags trotsålder...Han kan inte vara still,hoppar och kliver över allt! Dessutom är hans ordförråd inte det skojigaste...Om jag säger åt han att göra något..ex. att han ska städa sitt rum så kan svaret bli: -Du bestämmer inte över mig!! Någon som känner igen detta???
Vad har man gjort idag då? Lite poker har det blivit som vanligt...och pokergudarna har bestämt att jag inte ska vinna nåt stort..så en liten vinst delade dom ut iallafall.

Senare på eftermiddagen blev det lite städning...putsade fönsterna i köket och nya gardiner kom upp, skööönt, nu är det gjort! Nu är det bara resten av fönsterna som ska putsas, men det tar jag till veckan.
Senare på kvällen var det dags för lite poker igen...och lite § fick jag in...



Nu är klockan strax 21.30...och det är snart dags att stänga ner för ikväll..men vi ses säkert i morgon igen!
//Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vidarebefodrade din fråga hur att göra ang yahoo kontot och komma in i listan igen,, Jag vet ej svaret, men fick ett svar än så länge,, att du nog får regga ett nytt konto och ansöka dig in till listan så. Har du inget minne alls om vad du har för andv.namn? Kanske kunde du som på många andra sidor,, skriva andv namnet och glömt lösen typ=?