måndag 17 september 2007

Nu var det Måndag igen...
Har inte skrivit här på flera dagar men nu är jag här och klottrar lite! Det har inte hänt så mycket här hemma...Jacob har kommit till mig igårkväll...Jag jobbade men gick hem tidigare eftersom jag har sådan värk igen..i bröst,axel & arm...Så jag är hemma idag åxå...men går nog och provar arbeta i morgon. Här hemma är det HÖST igen...fin årstid tycker jag :) ..älskar alla dessa fina färger! Har gjort höst på Jacob´s sida också...på tiden att han får lite nytt där!
Ja, sen har jag spelat lite poker...men det ska vi inte prata om...det går inte alls bra!
Min frisör ringde mig idag och frågade om jag ville komma tidigare och klippa mig...och visst, självklart ville jag det. Så nu har jag varit och klippt mig och det känns så skööönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att vara nyklippt. Vad duktig du är som fixat allt med ditt nya internet. Jag hoppas att inte din värk blir värre :(