söndag 30 september 2007

Söndag!

Förlåt mig...för att jag inte skrivit här på länge :(( men jag har inte haft ork eller lust...Har varit så trött...har inte haft lust med nåt--> allt har kännt så tråkigt!Jag jobbar som vanligt och det har väl varit rätt ok...men nu ska vi få nytt schema...till det sämre för mig :( dessutom ska vi from i morgon börja ha på våra nya arbetskläder..jag säger bara --> skitfula!!!! Jag lovar, den som valt dessa kläder måste vara färgblind :))) byxa ->grå , skjorta ->röd , väst-> marinblå , scarf ->grön!!!!!! eller vad tror ni???
Har idag iallafall börjat dona lite med grafik till en sida...även där får jag inte till det som jag vill :( får fortsätta i morgon med det! Pokern då?? där har det verkligen gått dåligt..har inte fått några större vinster på ett par veckor...men idag fick jag lite iallafall :)) Jag vann en turneringen jag aldrig tidigare vunnit ...så lite glad är jag iallafall :)

Inga kommentarer: