måndag 1 oktober 2007

Måndag 1 Oktober

Ja, då var det Oktober...gudarna vad tiden går fort...snart är det jul igen :))Iallafall så är pepparkaksbeställningarna redan gjorda på jobbet..och det för en månad sen!! Idag har vi ju startat med vårt nya schema...och de förbaskade fula "nya" arbetskläderna...men det gick att ha på dom...men är absolut inte i min smak!!!!...men man får väl stå ut..eller rättare sagt så måste jag stå ut med dom :( Efter jobbet så hämtade jag Jacob från dagis...han ska ju vara hos mig den här veckan..och det är så mysigt att hämta han, för han är så go och vill kramas jätte mycket..sen har han alltid en överraskning till mig...oftast är det någon/några teckningar som han gjort..och dom är ju så fina och åker upp på både kyl & frys :)
Idag har jag bara spelat ett spel på poker...och det blev en liten vinst...vem vet...kanske turen börjar komma nu, hoppas kan man ju :))

Inga kommentarer: