fredag 5 oktober 2007

Äntligen Fredag!

Gud så skönt med Fredag..Har haft en superjobbig vecka med nya arbetstider :( Har tidigare alltid slutat 16.00 och har jobbat mestadels med mitt ansvarsområde som är brödavdelningen med bl.a Bakeoff...har haft lite kassa-avlösningar...som är rätt skoj då man bara har det ibland...men nu har jag mycket arbete i kassan...och det är jobbigt tycker jag..jag får springa dit titt som tätt...det ropas alltid hjälp till kassa3 eller kassahjälp...och vem är det som har det oftast? jo -->JAG!!!! dessutom så är mina dagar mycket längre nu..slutar oftast kl. 17.00 eller 18.00 :( Detv tråkigaste är att de veckor jag har Jacob så får han vara så länge på dagis...tycker så synd om min guldklimp..tur iallafall att han trivs där!!
Kan berätta att nu är det minusgrader här på nätterna och tidigt på morgonen...så igår for man med bilen som en snorloska då jag var på väg till jobbet! Så idag fick jag hjälp med att slänga på vinterdäcken utav Jacob´s pappa...dessutom så var han så snäll att han fixade ett nytt däck åxå..blev jätte paff då han sa att han hade gjort det!
Har ni funderingar på hur det går med Johan då? Det är inte någon större förändring...vi träffas på jobbet,kramas och mår gott...;)

Kram

Inga kommentarer: