söndag 25 november 2007

Började dagen med att sätta på mitt kaffe...slog på datorn och spelade lite....och fantastiskt --> Jag kom 2:a i en turnering :)) Livet känns så trist just nu...vad fasen ska man göra? Ja, ni kan ju inte hjälpa mig...utan det är endast jag själv som kan fixa det hela..så det är väl dags att sätta igång :)) Hmmm, undrar var jag ska börja?? Ok...dags att ta sig en dusch och sen börja dona här hemma...fasen åxå...det är bara 1 månad kvar till jul...och här behövs städas och snart julpyntas...

Nu har det gått några timmar och har fått fundera på en massa saker...och har bestämt mig för att nu ska det bli ändring här hos mig...
Först och främst så ska det slutas att spela poker...iallafall då jag inte är på det bästa humör :(( Kommer väl att kika in och spela nångång då jag känner att det känns ok, men nu blir det ett pausande,jag lovar! Sen det här med rökningen..dags att sätta upp ett mål...ja, jag ska sluta röka :) Nu ska jag ordna upp allt...nu ska jag & alla omkring mig må bra!!
Slutade dagen vid datorn med att spela och jag kom på 3:e plats...


Kram på er alla!
Godnatt ;)

Inga kommentarer: