måndag 26 november 2007

Måndag

Nu var det Måndag igen...tänka sig vad veckorna går...till helgen är det redan 1 Advent...ska bli så härligt att börja julpynta...Sätta fram alla tomtar,gran,ljus och allt annat som hör till Julen.
Idag har jag arbetat från 07.30 och slutade 17.00....Måndagarna brukar vara hemska att jobba men idag gick det hyffsat bra :) Har ju haft sådan otroligt hemsk värk en lång tid i bröst,axel,nacke och arm...bortdomningar i händer och armar..men var i Fredags till läkaren och fick lite ny medicin och som det ser ut nu så är dom bra...mår otroligt bra :)) Sen har jag redan idag trappat ner lite med rökningen...brukar normalt röka ca. 20 cigg/dag...och har nu bara rökt 8 st och klockan är snart 19.00...så jag känner mig rätt stolt :))
Idag har jag fått hem min lillgrabb --> Jacob...han ska nu vara 1 vecka hos mig och det är så skoj...i helgen ska vi julpynta & baka pepparkakor...ja, jag köper en färdig deg :))

//Kram

Inga kommentarer: