onsdag 21 november 2007

Ja, då var det Onsdag...ledig från jobbet...skönt som bara den! Vad händer här hos mig? --->inte mycket kan jag lova! Känner mig uttråkad som bara den..allting är så trist :( Dessutom så har det än engång strulat till sig mellan mig och den kille jag verkligen har känslor för...Träffade han genom en dating-sajt för över 2 år sedan...en kille som har allt. Tråkigt nog är det jag som orsakar allt tjafs...men har mycket omkring mig som inte är roligt...det kan vara orsaken till allt! Kan börja med att berätta att jag fortfarande har min värk som gör att jag knappt orkar göra nåt hemma...all energi tar jag ut på jobbet..ja, jag vet att det är fel..men vad ska jag göra?...måste ju ha arbete för att kunna bo & leva! Sen har jag min 16-åriga dotter som har sitt humör...bryr sig inte ett skvatt om hur jag mår...får ju hoppas att hon växer upp snart och kan förstå hur allt är och ska fungera. Sen det tråkigaste är att min älsta son..ja, jag har inte berättat detta...han har ju flyttat hemifrån för ca. 1 år sedan och han är min förstfödda och jag älskar honom så mycket trots det han håller på med...Han "röker" på...som det kallas....umgås med helt fel personer....mycket skit omkring. Vad kan man göra? inte mycket...han är myndig och måste inse vad han håller på med...Jag hoppas innerligt att han blir sitt vanliga jag...slutar med allt skit! Han var hit igår och då var han sig själv...vi pratade mycket och jag sa vad jag tycker och tänker...Han blev rörd...tårarna rann!
Så jag ber på mina bara knän att han slutar upp med alla dumheter.

Nu ska jag iallafall göra mig i ordning för att fara ut på stan...ska köpa lite nya kläder som ska användas på Fredag då vi har personalfest...Så jag hoppas jag hittar något jag tycker om :))

Ja, då har jag varit och shoppat...och det bästa med allt är att jag hittade sånt som passade perfekt :) Det blev en tunika,leggins,skärp & ett halsband :)) och så lite lukta-gott saker :) Så nu är det bara att se framåt...och hoppas att man får en bra & skojig Fredagskväll med god mat & trevligt sällskap;)

//Kram Carina

Inga kommentarer: