söndag 18 november 2007

Nu går det dåligt det här med att blogga :(( men tiden räcker inte till...har arbetat så mycket och då man kommer hem blir det inte mycket gjort...men efter nyår...då allt förhoppningvis blir lugnare så ska det väl bli lite bättre med bloggen och allt som behövs göras här hemma.
Kan iallafall säga att nu har vi vinter här och rejält med snö...fick allt på 2 dagar...så här såg det ut:


Jacob han busar och mår gott...han älskar att snön har kommit...en annan är ju inte så förtjust...som igår då det var -20grader...då går man inte frivilligt ut brrr!
Grafik har jag faktiskt hållt på med...gjorde vinter till Jacob´s sida för ett tag sedan...och även grafik till en liten kille på Babyfriends. Ganska skoj är det nu igen :) Sen poker...hmm! inte så vidare där...lite småvinster...hoppas ju på nåt större...men det lär man få vänta på :)) efter regn kommer solsken :))
Dagens vinster är:



Ja,som kanske någon/några vet så bor jag i Gällivare och Malmerget som ligger ca. 5 km från mig är ju ett gruvsamhälle...och där har det rivits och många hus flyttas från Malmberget pg.a rasrisken, kan inte förstå att det går att flytta hela hus...så här såg det ut för någon dag sedan precis utanför butiken jag jobbar i:


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan:-)
Tack för possitiv kommentar ang mina nya gadds!
Wow,, en hel kåk på hjul,, not bad!! Wow
Kramelikram