onsdag 28 november 2007

Kallt -20grader

Brrr, attans så kallt det var då jag vaknade på morgonen...20grader kallt ute!! Hade det jäktigt i morsre...körde bilen till en firma där dom skulle göra en service på den + besiktning! Fick skjuts till jobbet utav Roger som är Jacob´s pappa...Han hämtade även mig, bussigt av han! Bilen då? ja, den gick igenom besiktningen...hmm! men det kostade en massa pengar grrr! 2500:-...så här före jul....trist, men det brukar fixa sig som tur är..Nu får jag iallafall köra 1 år till med den :))
Sorry syster Yster...det blir inget julfirande hos dig!

1 kommentar:

Lallis sa...

Hej gumman!
Nu var det länge sedan!!
Jag har haft en bloggpaus på några månader. Välförtjänt sådan:)
men nu är jag tillbaka med nygammal adress.
http://laila.nolvi.se
Ha en fin helg.
Kram Lallis