måndag 10 december 2007

Måndag

:(( Fy skäms på mig...har inte skrivit här på länge...men har inte haft lust eller ork! Har arbetat mycket...oftast skift som 8-18...Sen har det väl inte hänt så väldans mycket här hos mig. Jag har bl.a varit hos läkaren och fått en medicin som faktiskt är bra för mig...peppar,peppar!! Ja..sen har jag varit till tandläkaren...lagat 1 hål...och har ett kvar att laga...så jag ska tillbaks i slutet av Januari.
Kan berätta att Jacob har nu tappat sin 6:e tand...nu har han en rejäl glugg i överkäken :))

Jacob har nu blivit jätte förkyld...hostar som bara den...har ingen röst knappt och febern som går upp och ner. Så idag gick jag hem tidigare från jobbet för att vara hemma med han.

Sen har vi ju poker-spelandet...inget vidare där...Ja, de senaste dagarna så har det blivit några vinster....ja, bara små :)) men bättre det än inget...
Detta är dagens vinst...hoppas på fler ;)

Vann även en Santa Sng och vann dubbla prispengar (§20)

Ser man på...det blev en vinst till :))


Nu är kl. 21.50 och det är dags att slå av datorn...krypa ner under täcket och sova Zzzzzzzzzz
Godnatt på er/Carina

Inga kommentarer: