söndag 13 januari 2008

Nej, vad är nu detta?? Har inte alls lust med detta...att blogga! Ja, klart jag har lust, men får det inte gjort...orkar bara inte..sen har jag väl inte mycket att skriva om. Har iallafall varit ledig fre,lör & idag..så det känns skönt! Har jobbat rätt mycket den senaste tiden, så det var härligt att vara ledig :) Har ihelgen passat på att städa lite..plock bort julen...men OJ! så tomt det blev!! Älskar ju att ha framme alla ljusstakar,tomtar m.m...Nu känner jag för att förnya lite här hemma..så vad passar bra att göra..Japp...JOTEX nästa...lite nytt i fönstren hade jag tänkt..gardiner & lite smått & gott. I helgen gjorde jag semlor...ja,årets första hembakade..smakade gott!


Ha det gott!
//Kram Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåt kommer man allt på att jiddra om,, bara ös gumman!
Kram