söndag 27 januari 2008

Tandläkaren :((

I Torsdag var jag tvungen att ringa tandläkaren eftersom jag hade sådan tandvärk...jag som är en god kaffedrickare..kunde absolut inte dricka det -->Attans så ont det gjorde..ilade och värkte i hela huvudet...dom fixade en tand längst bak...och det kändes helt ok...fast sent på Fredagen så kände jag att det inte var helt ok...och då var det försent att göra ett återbesök....dom hade stängt kl.17.00 :( Kvällen och natten till Lördagen var så jobbig så jag höll på att dö...ja, men nästan iallafall..Sov inte mycket denna natt!! Men OJ!!! vad svullen jag var...hela kinden & hakan var alldeles uppsvullen. Ringde akut-tandläkaren på Lördagen..så kl.9.30 var jag där....tydligen var det tanden brevid som var sönder...dom sa att den kommer troligtvis att rotfyllas..fast till veckan..nu lagade dom den provisoriskt...och så skrev dom ut pennecillin som ska ätas i 10 dagar...Så nu sitter jag här...och har fortfarande ont med en enorm svullnad..så det blir att ringa dom igen i morgonbitti!

Inga kommentarer: