tisdag 19 februari 2008

Fräsch :)))

Tänkte jag skulle skriva lite här...känner mig rätt pigg & glad idag...Varför, det vet jag inte..men vem vet det kanske beror att det nu börjar bli ljusare här uppe...Snart är våren här...ja, nästan iallafall :)) Har arbetat både igår och idag och det har varit toppen...tog ut en komptimme igår och då var jag till frissan..gissa om det behövdes :)) Nu känner jag mig en aning fräsch...det var längesedan...tänk att bara gå till frissan och man känner sig som en ny människa...få nog gå oftare;)) Hämtade min 5-årige son från dagis igår och han var så glad då jag kom...pussar & massor av kramar..så mysigt så:) Han har ju varit hos sin pappa i en vecka så det är så mysigt då han kommer till mig..gissa att man kan sakna någon så mycket på 6 dar.Nu ska det göras lite kvällsfika...Så jag säger -Ha det gott,Tjingeling!

Inga kommentarer: