söndag 24 februari 2008

En helt vanlig dag...

Ja, som vanligt har jag inget speciellt att skriva om :) men känner att jag iallafall vill skriva nåt här...Har iallafall fått ner "julgardinerna" i köket i helgen...Ja, ni läste rätt :)) Har inte haft ork eller lust med att ta ner dom tidigare...NEJ!! inga tomtar på dom...så det gjorde väl inte så mycket att dom fick sitta uppe ända tills nu..men nu är det bytt, så det känns skönt! Har fått lite städat här i helgen..och Jacob han har städat sitt rum alldeles själv, duktig kille:)) Har suttit i helgen och spelat lite poker och till en början gick det rätt bra...men nu förlorar jag bara :( så det är bara att ta en paus igen...och hoppas att det går bättre sen. Nu ska jag fixa lite lunch åt mig och Jacob...så vi ses senare!
Tjingeling!!




//Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte ensam om julsaker. Jag har tomte som står ute.. Orkar inte ta det in än.. Men det ser lustigt ut ja.. Ler.. Ha en trevlig kväll..

Anonym sa...

Hej på dig ..

Tack för du skriv hos min hemsida GB:)
Var jag ovarraske .Och Välkommen igen kikar in våran hemsida :-)
Kraam Janni