söndag 9 mars 2008

Ja, då var det dags för lite uppdatering...inte för att det hänt så mycket här hos mig! Arbetar i vanlig ordning...
och jag har varit och är väldans trött..vilket jag varit en längre tid!Men nu så börjar det bli ljusare ute och det känns så skööönt :))
Fasen åxå..jag har tom hunnit fylla år :)) ja..jag gör det fortfarande :)) och jag fick presenter, de ni!! Blev så överraskad!! Arbetade på min födelsedag till kl.18.00 och strax efter 19.00 så kom min lille son & hans pappa förbi...detta fick jag bl.a:

Sen måste jag ju bara berätta att min lillgrabb har åkt lilla Wasaloppet...tråkigt nog så hade jag inte möjlighet att titta då han åkte..Men han var lika glad iallafall :)) Han tom åkte ett x-tra varv...och han sa att han åkte jätte snabbt och att åkte fortare än alla :)) och han fick en medalj...Gissa om han är stolt!!

Sen har vi dottern som är 16..hon har tagit "skoterkortet" och klarade det!Grattis Gumman!
Nu är nästa steg -->Körkort!

3 kommentarer:

ankiann sa...

Ett försenat grattis! Fina presenter du fick. Vad duktig Jacob är! Här hade de vinterolympiad på bar backe...

Unknown sa...

Heeej igen...
Det er är braaa av din son... och det grattis till ham Må du värit stolt over honom..
och Välkommen kikar min hemsida...

Kramkram Janni

Anonym sa...

Vaja daj blog:

http://moneytome.blogspot.com