tisdag 22 juli 2008

Jobb,regn...

Ja, då har Tisdagen gått..Varit på jobbet i vanlig ordning..men nu kan jag lova att man känner sig trött! Dagen har kännts som en hel evighet..tyckte den aldrig den skulle ta slut! Ute har det ösregnat och blåser som bara den :(
Måste bara berätta att i Lördags så bjöd jag ut min dotter & hennes kille på Kina-restaurangen...käkade och drack nån öl..jätte gott!Sen då jag kom hem så kände jag "attans" så skoj det skulle vara att fara ut på puben...men att fara ut ensam är ju inte skoj..Funderade ut vem jag kunde tänka sig att vilja följa med...och kom på att en gammal killkompis, han hänger säkert med..så jag ringde han..och javisst ville han följa med. Vi hade jätte skoj..hade så mycket att prata om...för det är år och dar sedan vi pratat med varandra! Sen till det bästa..det var då jag skulle fara hem...Jag ringde en taxi och han som körde var en kille som brukar handla där jag jobbar..och som jag alltid tyckt varit väldigt trevlig & go kille! Men jag har aldrig pratat med han...endast ett hej, som man säger till alla kunder. Vi pratade en massa och fick reda på att han tyckt detsamma om mig..VA!!! det är inte sant, det kan inte vara möjligt tänkte jag!! På Måndagskvällen då jag hade gått & lagt mig, vad händer då? ja, då ringer telefonen...och gissa vem det var..Japp, det var han! Blev jätte paff..men givetvis glad... vi pratade en bra stund och han sa att han gärna vill lära känna mig. Så vi får väl se vad som händer..

/Mys & Må Gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carina! Hoppas helgen har varit bra och så? Ja du ser vad kul det kan bli i bland och vad skoj att han ringde upp dig, det kan bli en ny vänskap eller något annat vad spännande.

Här hemma har vi kaos och har repat nu i 5 veckor och få se när vi blir helt klara. Bilder kommer senare i bloggen när det är färdigt och så.

Ha det bra i sommar värmen!=)