lördag 26 juli 2008

Nu har man gjort sin första arbetsvecka efter att ha haft semester i 4 veckor...det blev en mjukstart --> 4 arbetsdagar..men jag lovar,trött har man varit!!
Men nu känns det bra...Igår så for Jacob iväg med sin pappa till stugan..så nu sitter man här ensam...och igår gjorde jag absolut ingenting. Spelade lite poker..som faktiskt gav en lite större vinst :) Det var längesedan så det kändes gott! Nu idag Lördag..så sitter jag just nu och spelar lite poker...går inget vidare...samtidigt så sitter jag och gör mig i ordning för att fara ut på stan...lite shopping hade jag tänkt mig...Spelade klart..och jag fick en vinst igen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in igen och passar på att önska dig en trevlig helg! Mina killar har åkt till Kaitum i dag, till stugan våran men vi tjejer stannade hemma även denna ggn. Så himla mycket mygg och knott och alla svidor som finns där så är det inget skoj att vara där för oss tjejer.

Ha det gott.mvh Marie =)