söndag 3 augusti 2008

Söndag 3 Augusti-08

Ja, då har det gått några dagar sen sist...har väl inte så mycket att berätta, inget specilellt som hänt! Var iallafall ut på galej förra helgen...ja, jag for på Grand Hotell...Nex som dom kallar det! Det var både,pub,disco & dans där...hade superskoj, dansade i massor...träffade bl.a Johan...killen som levererade bröd till butiken jag jobbar...blev så paff då jag såg honom där...har ju inte träffat han på länge, så det var skoj att få prata med honom...
På jobbet har det bara gått bra, trivs som bara den...och här hemma har det varit tyst som attan...bara lilla jag hemma :( Men i morgon får jag hem Jacob och det ska bli så skönt...att få busa och kramas lite :)
Mitt poker spelande har inte gått så bra..men jag har fått in några småvinster iallafall och det är ju bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj du verkar ha haft! Ja man kan behöva en krogrunda i bland. Det blir inte ofta för mig heller, är inte lika kul som förut. Hellre är jag hemma och äter en bit mat och tar ett glas vin bara med gubben min eller några goa vänner på middag. Ha det så bra på jobbet =)

ankiann sa...

Kul med lite galej :) Förstår att du saknar lillprinsen.

Anonym sa...

Ha en trevlig helg bara Carina!
Ha det gott =)