lördag 5 juli 2008

Känner mig så ensam...vet inte vad jag ska hitta på att göra :( Snart är min andra semestervecka slut och jag har bara varit hemma...har min förb.....värk igen...men var till läkaren igår och fick en ny medicin..och jag hoppas nu innerligt att den hjälper..är så förbaskat less på att ha ont...fast det har faktiskt varit rätt bra idag...så jag har fått lite gjort här hemma "yeah" Har faktiskt fått fönsterna i kök & sovrummet putsade och nya gardiner upphängda...så i morgon ska dottern hjälpa mig med lite städning..och ev.ska fönsterna i vardagsrummet putsas, det behövs kan jag lova:)) Ja, just ja...läkaren tyckte att jag skulle sjukskriva mig själv en vecka till att börja med..har det inte blivit bättre då, så ska jag höra av mig.Så en vecka längre av min semester är ju inte dumt, så jag hoppas jag har chans att fara på en liten semester-tripp..hälsa på dom jag saknar..och det finns bara 2...och givetvis så vet ni alla vilka de är :)) --> Min syster & min ;)Pierre :))Men då behöver det rasa in en massa pengar för att jag ska kunna fara...(behöver ca.2000:-)Men visst hade det varit skoj om "han" kom hit åxå :)
Ja, nu sitter jag och försöker spela lite poker..men sajten är lika svårflörtad som Pierre...hmm??? undrar om jag ska ändra taktik:))
Ha det jätte bra och håll nu tummarna att allt fixar sig för mig...och du -->Mys & må gott!! //Kramar Carina

Inga kommentarer: