måndag 7 juli 2008

Måndag....

Äntligen Måndag & en karl i huset :)) så nu blir det lite annat att göra...och ha tankarna på...så härligt så :)) Ja, jag har fått hem min älskade lillgrabb 0ch det är så underbart,tro mig! Det första vi gjorde var att fixa lite käk...och sen bar det ut för han ville åka lite skateboard..kan inte förstå att dom klarar av dessa brädor...han sa att jag skulle testa..Åh!nej..aldrig i livet..jag hade nog trillat och slagit mig ordentligt :))Sen när vi kom in så tog vi tag i det vi hade tängt göra för längesedan...städa & möblera om hans rum...Vilken skillnad...vi blev så nöjda båda två :) Nu så ska jag ta och slänga på en kopp kaffe och sen blir det att försöka sig på att spela lite poker..men i vanlig ordning så blir det "blip,blip,blip"..ja, med andra ord..så loosar jag direkt och snabbt som attan så är jag utloggad och datorn avslagen :))) Kan berätta att vi har helt underbart väder nu...Strålande solsken...så i morgon om det fortfarande är det så blir det "utebadet" Ses senare...
//Mys & må gott

1 kommentar:

Mindi sa...

.comment-link {
margin-left:.6em;
}
.post img {
padding:4px;
border:1px solid #000000;
}

scrolla ned till detta i din kod och ändra till border:0

Kram kram