söndag 13 juli 2008

Söndag...

Så var det Söndag ...inte fått mycket gjort idag :) Jag och Jacob har myst hela förmiddagen...tittat tv,fikat en massa gott..Ja, sen blev det lite pokerspelande, men som gick dåligt så jag tog en liten paus och spelade först lite senare..gick lite bättre då :) Jacob´s pappa hämtade Jacob vid 16-tiden...så tråkigt så:) Nu blir han hos han en hel vecka och det blir så jätte tomt här! Längtar redan till Måndag nästa vecka då han kommer hit:)) Eftersom det blev så tomt här hos mig igen...så tog jag och bakade lite..Vad kan man annars göra? Så det blev lite med kärlek i :))

Nu är det dags för mig att snart lägga sig under täcket...så jag säger Godnatt & Sov så gott!
Mys & Må Gott/Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja gud ja, jag saknar mina barn i bland jag också. Albin åkte med sin pappa till stugan i lördags och kommer hem i dag men oj så jag saknat honom ändå. Jag är så van att ha barnen hos mig hemma medans gubben min har jobbat och så. I dag kommer dom hem och det ska bli mysigt. Jag ska laga något gott tills dom kommer hem.

Oh du har bakat, ser super smarrigt ut. Det hade inte varit helt fel med en kopp kaffe till!

Hoppas du får en fin dag trots utan barn och ha en trevlig vecka också.

Mvh Marie =)