tisdag 15 juli 2008

Tisdagmorgon...vaknade med att det knackade på dörren..Rusade upp och där står dottern, hon har varit hos killen sin och hade försovit sig...så det var bara att slänga på sig kläderna och köra henne till jobbet...Så nu sitter jag här meden kopp kaffe och sitter och surfar runt. Ute är det grått & trist..kommer nog regn snart,ser det ut som. Igår var jag och tittade på en lägenhet...och det var rätt hyffsad...så jag hoppas jag får den. Grejen är det att det är en annan tjej som blivit erbjuden denna lägenhet & hon är som nummer 2...men hon vill igentligen ha en större,så om hon får lägenheten så byter hon och jag,jag söker ju en mindre, så det skulle vara helt suveränt om hon nu får den :) Så nu håller jag tummarna;) Igår var det annars en tråkig dag...gjorde väl inte så mycket, var ut och handlade lite..storhandling blir på Torsdag..ja, det är löning då :))Innan vi for hem från stan så köpte vi oss en kebabrulle..det smakade gott!! Kollade posten och titta vad jag fick..alltid skoj med något annat än bara räkningar :))Haha! en musmatta från Wasspoker :)) Ja, vad har jag gjort idag då?? Just nu håller jag på med att städa ena toaletten..så där lagomt skoj :( Not!! Men det måste ju göras! Har iallafall fått några kakor bakade... Har så attans tråkigt...så jag måste ju ha nåt att göra. Det jag innerst inne vill..är att min vän Pierre kommer upp hit...men det verkar vara svårt...skulle bli sååå glad... Nu har klockan blivit strax efter 23.00 och det är dags för att krypa ner under täcket.Vi ses en annan dag! /Mys & Må gott

Inga kommentarer: