onsdag 10 september 2008

Ja, då var det dags att försöka blogga lite...har ingen större lust men känner iallafall att jag vill berätta lite om vad som hänt!
Kan berätta att min äldsta son Fredrik fyllde 20år Lördag den 30/8...så jag for upp och hälsade på han och med mig hade jag ett paket,blommor och lite fika. Han blev så nöjd..hade köpt han en lampa som han pratat om ett tag...en dimfontän,snygga tycker jag...så det blir nog att jag köper mig en själv också :)
Sen har jag ju jobbat som vanligt men fick ett samtal Måndag den 1/9...ett mycket tråkigt sådant...min far hade gått bort..hade fått en hjärtinfarkt...ja, allt gick fort...vet inte vad jag ska skriva om detta..men det känns väldans jobbigt fastän vi nu inte hade daglig kontakt...Det känns tomt,väldans tomt...har ju varken mamma eller pappa nå mer :(
Ok, skriver mer om detta då jag känner att jag har ork...
Kan iallafall berätta att igår så var jag på kurs i Kiruna...vi höll till på Ripan..och temat var "Mer mat i Norr från regionen"...och det var hur skoj som helst...Vi hade bl.a Kocken Johan från Ripan som våran handledare...Vi fick göra en massa maträtter..och gissa om det såg proffsigt ut det vi gjort...och hur det smakade??? ---> Helt suveränt!!

Ha nu det bra & sköt om er!
Mys & Må Gott/Carina

4 kommentarer:

ankiann sa...

Beklagar sorgen!

ankiann sa...

Du är utmanad! Kolla in min blogg.

Anonym sa...

Hej Carina!

Jag får beklaga sorgen så mycket, vad jobbigt det ska vara. Jag har bara min mamma kvar i livet efter att pappa lämnade oss 1998 och det är så tungt ännu och jag höll på mista min mamma dec 03 då hon fick en stroke endast 63 år gammal.Men hon överlevde detta med 5 stora operationer och nu är hon halvsides förlamad men är fullt med och det får vi vara tacksamma för. Jag tänkerpå dig Carina, kraaam

Anonym sa...

Åhhh Carina, vad ledsen jag blir för din skull.
Kramar om!!!
Marina