lördag 13 september 2008

Utmanad av ~ankiann~

Jag har fått en utmaning av ~ankiann~

Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Varannan vecka(då jag inte har Jacob hemma) så blir det något lätt som fil & mackor eller rester från dagen före.
Annars så blir det något med köttfärs(som man kan göra mycket med),kyckling eller fläskfilé. Grönsaker finns alltid på bordet!

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Hjälper att duka av.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I vardagsrum med tv:n bakom ryggen & en kopp kaffe

4. Köper du ofta Triss?
Varannan helg då jag jobbar...

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Om jag ska vara helt ärlig så var det då jag var ner till Karlstad på date för ett par år sedan ;)

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Tittar sällan på tv...De veckor jag har Jacob så står Cartoon på från morgon till kväll...
och de veckor jag inte har han så har jag alltid på TV 400...

Jag utmanar Marie,Marina,Maria,MalinM

5 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej!!! Jag har gjort den utmaningen för nån nån dag sen i min blogg så jag passar :)

Anonym sa...

Jag har gjort den inne hos mig, ha det gott! Mvh Marie :)

ankiann sa...

Kul att få läsa dina svar!

Anonym sa...

Nu har jag gjor den inne hos mig.
Kramar från Marina med fam

Anonym sa...

Antar din utmaning :-) /Tigerheart