tisdag 7 oktober 2008

Tisdag...

Ja, då var det dags att skriva lite här igen...Har väl inte så mycket att berätta, men nu har iallafall begravningen varit och det gick jätte bra!
Pappa begravdes Fredag den 3 Oktober...Vi var först i kyrkan och efter det så hade vi en minnesstund där vi åt smörgåstårta och telegram lästes upp...efter att varit där så var det dags att fara ut till Kyrkogården..pappa kremerades och vi var till lunden och tände ett litet ljus för honom. Min dotter hade hand om kameran och lyckades inte få så fina foton...men i minnet så vet jag hur det var och såg ut...
Sov i ro pappa!


Söndag den 5 Oktober så såg det ut så här på morgonen utanför mitt fönster, men som nu har farit bort.


Igår ringde min läkare ang. min provsvar...och dom var helt OK!!

Ha det gott!
/Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina! Ja men vad skönt att höra att allt gick bra. Men det går inte komma i från att det är sorgens dag trots allt och det är mycket känslor som kommer fram. Ja du har kvar allt inom dig ändå, precis det jag har om min pappa som jag tar fram då och då och tänker på honom i bland vissa dagar och i bland kan det gå jätte länge men det är väl så man har fullt uppe hemma med familj och barn. I morgon ska vi till GVE faktsikt med min lill tjej på öra-näsa-hals för att kolla hennes öron. Hon har haft några öroninflammaioner nu och vi får väl höra om det blir inlägg av rör på henne. Ha det gott, mvh Marie

Anonym sa...

Kram du är strak tjej! /Tigerheart

Unknown sa...

Well well well......

Fotograferande Maria sa...

Hej! GRATTIS på din födelsedag i efterskott! Kram Maria