tisdag 30 september 2008

Tisdag och jag är fortfarande sjuk...men har nu äntligen fått vara hos läkaren...fick ta en massa prover på fastande mage...så nu är det bara att vänta på svaren...dom tog en massa prover och många för den värk jag har. Skönt att fått det gjort! Läkaren sjukskrev mig en vecka till så jag hoppas jag hinner bli frisk tills dess! Ja, och vad har jag gjort idag då?? Ja, ni...jag har gjort något jag aldrig tidigare gjort i mitt liv men har inte vågat !!!!
Ja, jag var till frissan och klippte mig och gjorde slingor...och vet du vad jag gjorde???? Jag plockade mina ögonbryn...är så glad att jag vågade "yippi"...och visst gjorde lite ont men jag lovar, det kommer jag att göra ofta nu, för vilket lyft det blev! Känner mig som en ny människa :) Sen har jag ju Jacob denna vecka och vi har tagit det rätt lugnt hittils denna vecka, det har mest blivit liggandes framför tv:n...och tittat Cartoon..inte mitt favoritkanal precis :))


Mys & Må Gott/Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carina!

Vad glad jag blev över ditt besök inne hos mig. Jag tänker mycket på dig i dag och hoppas dagen inte blir alltför tung och jobbig för dig och barnen.

Jag ska tända ett ljus här hemma som får brinna under hela dagen, till minne av din pappa.

Kram Marie