måndag 17 november 2008

Måndag 17 Oktober

Ja, då var det Måndag igen...veckorna går med stormsteg fram mot Jul :)) Har nu varit sjukskriven i 2 veckor och var tillbaks idag till läkaren...blev fortsatt sjukskriven 1 månad framåt och vi ändrade lite på medicineringen...mindre styrka eftersom jag blir så trött & får yrsel som jag inte klarade av...Så vi får hoppas det blir bättre nu. Sen har jag nu länge försökt mig att få en annan lägenhet...och nu är det ordnat, så härligt :)) Jag och en tjej byter lägenhet...och jag flyttar in dit till 1 Februari 2009...och allt är klart,kontraktet påskrivet så nu är jag jätte glad!Har idag varit och fixat en massa på stan...lite papper som skulle lämnas lite här & där..Köpt lite kläder till Jacob,tröja,byxa & så ville han ha en pepparkaksdräkt...sen var det storhandling igen...en massa påsar med allt mellan himmel & jord...Ja, det var dags igen att fylla på frys,kyl & skafferi igen!!
Ha nu det jätte gott!

Inga kommentarer: