torsdag 18 december 2008

Otroligt detta!! Över 1 månad sedan jag skrev nåt här!!! Men mår inte så bra och har inte haft ork eller lust med att uppdatera nåt..men tänkte nu göra ett försök.
I förra veckan så bakade jag iallafall med Jacob, vilket han tyckte var så skoj!! Vi gjorde både kanelbullar & pepparkakor...


Som ni alla kanske vet så har jag nu varit sjukskriven ett tag och var i Måndags på återbesök till läkaren och jag blev fortsatt sjukskriven tom 30 Januari 2009. Jag har ju min värk som inte verkar få ett slut...Väntar nu på 5 olika röntgen som kommer att äga rum i Januari och jag hoppas innerligt att dom hittar varför jag har sån värk. Ja, sen har det hänt lite annat också...Jag har opererats nu i Tisdags -->cellförändringar i livmodern...kan berätta att allt gick bra och jag fick komma hem samma dag.
Nu är det snart dags för att skriva ner en "handlings"-lista....måste ju fylla kyl,frys & skafferi inför julen...
Ses snart igen...

Mys & må gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Carina!

Tack för ditt besök inne hos mig. Hoppas du får krya på dig nu och att nästa år blir bättre på alla sätt och vis. Oj så stor Jacob har blivit och det är inte klokt vad tiden går eller hur?

Ja snart är det jul och det är inte heller klokt så fort det har gått.Vi ska vara hemma i år men på juldagen åker vi till Kaitum för att fira mellandagarna och nyår där.

Ska bli jätte skönt och bara ta det lungt för det gör man verkligen när man är där. Få se om vi tar med skotern också såman kanske kommer ut lite mer om det är bra väder.

Till sist vill jag önska dig en God Jul & Gott Nytt År och ha det så fint. Kraaam Marie

Kickans_blogg sa...

Hallå Carina!!
Om du går in på min blogg igen så ser du längst upp i vänstra hörnet en turkos länkruta. Där har jag hämtat min bakgrund, hos The cutest blog...nånting!!
Finns massa att välja på!! :0)
Lycka till i valet!!
Kramen Kicki

Kickans_blogg sa...

Hej igen!! När du hittar en bakgrund du vill ha så trycker du på den! Sen ser du en lång kod som du kopierar. Sen går du in på din blogg under "layout" och där går du in på "HTML/JavaScript".
Sen klistrar du bara in koden där och sim sala bim så finns bakgrundstemat med på din blogg!! :0)
Hör av dig igen om du inte fattar!!
Kram Kicki