lördag 3 januari 2009

Lördag...

Hej alla goa vänner! Ja, då har året 2008 passerat och det nya har precis börjat. Hoppas ni alla fick ett fint avslut och ett riktigt Gott Nytt År! Själv så var nyåret inte så jätte bra..legat i influensa sedan 2 dar innan nyåret..Så på nyårsafton så låg jag i sängen strax före 12-slaget..under täcket med frossa och förskyld tittandes ut genom fönstret och såg alla raketer som avfyrades...det var jätte fint! Låg och läste alla sms som jag hade fått...tack alla goa som önskat mig ett riktigt Gott Nytt År!(det behöver jag verkligen) och ett stor kram till min goa vän som ringde mig strax efter 12-slaget,det gjorde mig så glad :) Tusen kramar till dig!
Idag har jag faktiskt varit ut och handlat...ett nytt köksbord + stolar som jag behöver då jag flyttar till en annan lägenhet i slutet i denna månad...och det blev dyrt :( Så nu blir det att snåla ett tag framåt. Ja,och nu håller julen på att åka ut...granen har plocats bort och resten ska bort idag..Måste ju sätta igång med att börja packa då jag snart ska flytta...Kommer verkligen att se ut här hos mig denna månad...kartonger i massor :)

Mys & må Gott ;)

3 kommentarer:

ankiann sa...

Vad spännande att du ska flytta, jag måste ha missat det. Måste också säga gott nytt år!

goooooood girl sa...

your blog is so good......

Fotograferande Maria sa...

Hej! Gott Nytt år! Jag lägger din sida i favoriter nu så jag inte glömmer kolla in :) Kram Maria