lördag 17 januari 2009

Ja, då var det dags att försöka plita ner några rader här :) Som ni vet så är jag sjukskriven,men känner mig nu mycket bättre. Har inte så ont längre :))Så medicinen jag fick verkar vara bra,peppar,peppar ta i trä! Har varit på 2 röntgen i veckan...det var rygg/bröst,och även DT käkleder...Svaren har jag ännu inte fått svar på, kommer väl på ett par dagar. Kan berätta att jag även har varit hos fotvården...Gissa om jag är stolt över mina fötter, har alltid hatat fötter..det värsta jag vet!!! Men nu efter lite massage,klippning,filning osv...så nu är faktiskt fötter rätt fina :) Ska tillbaks i början av Mars...och jag längtar kan jag lova!
Ja, vad händer mer just nu?? inte mycket..eller faktiskt rätt mycket händer nu...Jag håller ju på att flytta så nu sitter man här med en massa flyttkartonger...så det packas för fullt...Så nu är det bara 1½ vecka kvar tills jag är inne i den nya lägenheten, ska bli så skoj :)

Mys & Må gott

2 kommentarer:

goooooood girl sa...

i like your blog......

Anonym sa...

Hej
Tittar till dig och hoppas du mår bättre så du snart slipper vara sjuksriven. Kram