tisdag 27 januari 2009

Snart är det dags!

Nu närmar det sig med stormsteg...på Torsdag så packas allt i släp från min lägenhet...och på Fredag lastas allt in i nya lägeheten...Gissa om jag längtar tills man är där Har haft turen med mig att jag fick omtapetserat i 2 sovrum...så jag har varit och valt ut dessa här för någon dag sedan...och det bästa var att jag inte behövde stå för nåt, det fick hon som bor där nu göra
Så nu sitter jag här en stund med en kopp kaffe och ska snart fortsätta med att städa...torka ur skåp m.m
Men det kommer nog att bli rätt stressigt denna vecka..har en massa annat som ska göras...bl.a så ska jag ut och äta med jobbet...vi ska avtacka vår chef som tar pension...det blir på Onsdag...och idag har jag tvättstugan bokad...så nu ska täcken,kuddar,mattor osv tvättas...
Ja, vad har jag mer att göra???...Ja, besök hos Försäkringskassan på Fredag + att min läkare ringer upp mig samma dag...Så då får jag bl.a höra vad mina röntgenprover visade och om jag blir fortsatt sjukskriven. Glömde nästan bort ) Partydags på Lördag...100-års jubileum för det företag jag jobbar åt...Ska bli så skoj
Sen måste jag hinna till Frissan åxå + att något fint att ha på mig måste inhandlas...Puh! blir bara trött av att tänka på allt som ska hinnas med. Men det ordnar sig nog!
Så på Fredag så kopplas mitt internet bort..och jag får hoppas jag är tillbaks här igen på Måndag...

Mys & Må Gott

Inga kommentarer: