fredag 6 mars 2009

Längesen sist :)

Ja, då var det dags att föröka skriva nåt...det går dåligt med det här att blogga,som vanligt! Kan iallafall berätta att sen sist jag skrev så har jag hunnit fylla år :)...ett år äldre :) Hade en bra födelsedag...och mitt första besök var av min dotter och hennes kille...dom kom med tårta,blommor & en vinflaska..så gulligt av dom! Sen var det fullt upp hela dagen!
Kan berätta att jag även var ut på dans den sista Februari...det var inte mening att jag skulle ut, men satt här hemma ensam med en kompis till min dotter..satt och pratade och jag öppnade en vinflaska..så efter ett tag så kände jag "åh, vad jag vill dansa"..så jag for iväg.."ensam"...men det gick jätte bra...blev uppbjuden direkt då jag kom...och dansade hela kvällen...hade inte ens tid med att dricka den öl jag beställde :) Ja, det var jätte längesen jag hade så skoj:) Träffade massor av trevligt folk....och träffade faktiskt en jätte trevlig kille där...vi dansade och pratade en massa...här kan vi snacka om en seriös kille...Wow! han är så fin!! Han lämnade tel.nr...men jag ringde inte upp...utan han skickade sms till mig...och sen den kvällen så har vi sms:at flera ggr/dag..Han var förbi mig i veckan på en kopp kaffe...tror jag blivit lite förtjust i han..eller jag vet inte..han är iallafall hur go som helst...Så idag ska vi nog hitta på något...Han hör av sig efter han slutat jobbet!
Kan berätta att jag fortfarande är sjukskriven men har börjat jobba 2 timmar/dag...Jätte skoj att komma ut igen...Kommer att jobba 2 timmar nästa vecka åxå...sen blir det nog att öka på till 4 timmar...ja, det är ju beroende hur jag känner att det går.
Nej, nu ska jag slänga mig i duschen.. sen ska jag ut med sonen och åka bob..Whiii!! vad skoj!! :)

Ses snart igen!

/Kramar i massor till er alla & ha en underbar helg!

Inga kommentarer: